BLOG
Hoe pagina-ervaringen meten op uw website?
Met de juiste tools komt u te weten hoe gebruikers uw website ervaren. Maak deze ervaring zo positief mogelijk en ontdek welke metrics u hierbij kunnen helpen.
Hoe tevreden en terugkerende klanten krijgen online?
Klantentevredenheid is een uitdaging voor veel webshops. Klanten hebben eenmaal bepaalde verwachtingen. Wilt u een hogere conversie? Deze customer journey tips kunt u meteen toepassen.
De kracht van e-commerce
U bent klaar om online te gaan verkopen, maar weet niet hoe te beginnen? Het is geen geheim dat u een opmerkelijke website en een degelijk e-commerce platform nodig heeft.
Het UX-Design van uw website verbeteren? Volg deze 4 tips
Wilt u dat prospects kopen en klanten terugkeren? Zet dan in op UX-design. Van snelle laadtijd tot duidelijke hyperlinks: deze vier tips helpen u op weg.
SEO in 2020: autoriteit en content
Met een goede SEO-tactiek katapulteert u uw website naar de hoogste Google-regionen. Dé focus voor 2020? Steengoede content en betrouwbare backlinks. Want zo bewijst u dat u een pro bent in uw vak.
3 tools om uw onlineconversie als retailer te verhogen
Wilt u van webshopbezoekers klanten maken? Gebruik dan de juiste conversietools. Zoals A/B-testing, feedback en e-mails over winkelmandjes.
Hoe online marketing uw naamsbekendheid kan verhogen in 2021
Het is ondenkbaar om online afwezig te zijn als bedrijf, zeker in 2021. Hoe zet u uw producten en/of diensten online in de kijker? Hoe bouwt u sterke klantenrelaties op? Dat komt u hier te weten.
4 tips om het betalingsproces van uw website te optimaliseren
Vermijd dat klanten afhaken bij het afrekenen en zorg ervoor dat ze terugkeren naar uw webshop. Van een single checkout-pagina tot kortingsbonnen: optimaliseer uw betalingsproces met deze vier gouden tips.